Pakje niet ontvangen en overige vragen

Service van Coolblue.

Ik heb mijn pakje niet ontvangen

Je verwacht een pakje maar het is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

Check de Track & Trace code van het pakje

In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Check het leveradres

Klopt het leveradres dat je hebt ingevuld?

Check je brievenbus

Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakje bij de buren geleverd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakje ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn product is beschadigd geleverd

Dat is niet de bedoeling. Lees hier wat je kunt doen.


Ik heb geen factuur ontvangen

Op je Coolblue account kun je je factuur gemakkelijk downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.


Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mijn ei kwijt?

Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.

Contactopties Bekijk openingstijden

Eerder bekeken door jou